Тенденції сьогодення в галузі виробництва дверей в Україні. Перспективи і труднощі бізнесу

За матеріалами ІА “ЛIГАБізнесІнформ”

Криза, що пов’язана з пандемією коронавірусу в світі  і в Україні , яка почалася весною 2020 року, різко змінила правила гри не лише в галузі виробництва дверей, але й в усій українській промисловості.

Представляємо Вашій увазі основні тренди, які дозволять залишитися на плаву і звести наслідки коронакризи до мінімуму.

Команда – це наше все! За кадри треба боротися.

В сучасних умовах співробітникам не цікаво просто ходити на роботу, вони обирають працедавця, який здатен забезпечити соцпакет, що включає не лише оплачувану відпустку і лікарняні, комфортний офіс з кухнею і зоною відпочинку, але й надасть впевненість працівнику в тому, що у разі кризи, подібної  до тої, яку ми спостерігаємо сьогодні, він та його родина не залишаться «за бортом». Такими опціями можуть бути медичне страхування за рахунок роботодавця, добровільне пенсійне страхування, спеціальні внутрішні кредитні програми для працівників (наприклад для придбання житла). А в якості приємного бонусу – абонементи в спортзал, бассейн та ін. Кваліфіковані кадри будуть обирати компанії, які здатні забезпечити такий сооцпакет.

Раніше такі опції зустрічалися лише в ІТ-компаніях, які працювали на ринки Америки, Китаю або Європи, сьогодні це стає все більш поширеною практикою і в компаніях, пов’язаних з будівництвам та виробництвом будівельних матеріалів.

Курс на злиття і поглинання

З першого тренду витікає  необхідність об’єднання і поглинання малих компаній великими. За рахунок цього можна буде отримати кваліфіковані кадри. Як показує досвід більшості розвинених країн світу, маленькі виробничі компанії в період кризи очікує або закриття або поглинання. Цілі маленьких компаній не амбіційні, вони не стимулюють «сильного» співробітника. Його не цікавить лише високій дохід, йому потрібна можливість реалізації свого потенціалу.

Стає тісно!

З року в рік виробники стають все більш впритул один до одного на ринку. Особливо це було помітно в після карантинний період, травень – червень 2020. Тоді, після локдауну, всі хотіли надолужити втрачене, і працювали з максимальною ефективністю. На сьогоднішній день ринок завмер. В більшості це пов’язано з купівельною спроможністю покупців.

Після карантину споживачі стали більш вимогливими – прагнуть отримати кращі двері за меншу ціну.

Імпульсивні  або недостатньо досвідчені виробники вирішують зробити акцент на дорогих товарах і перейти в люксову нішу. Проте, такий крок має бути добре обґрунтований, недостатньо лише поставити вищу ціну на звичайний продукт. Це повинен бути відповідний рівень виконання, надійність, комплектація, дизайн, гарантія і довговічність.

Споживачі стали більш досвідченими і обізнаними в характеристиках, в більшості, завдяки інтернету. Вони легко можуть дізнатися що і за які гроші вони можуть отримати, тому й не купують що небудь.

Хто завоює ринок

Всі виробники з нетерпінням очікують початку сезону і, відповідно, зростання попиту.

Проте, варто враховувати два моменти.

Перший – можливість другої хвилі пандемії коронавірусу і впровадження жорсткого карантину. Спрогнозувати такі обставини, а тим більше вплинути на них ніхто з нас не в силах. Тому перейдемо до другого. Це споживач, який з року в рік стає все більш вимогливим. Сезон кожного року закінчується все раніше, а вибуху по продажах не спостерігається.

Для виробників зараз важливо виробляти продукт, який будуть хотіти всі, і роздріб, і дилери, бо їм буде цікаво заробляти на ньому. Цей продукт має бути унікальним і вироблятися в обсязі, який дозволить задовільнити попит на нього. Це важливо! Якщо продукт сподобається споживачу виробник повинен закрити потребу в ньому на ринку, і навпаки, якщо він не викличе інтересу, не створити надмірний складський запас. І важливе питання вартості. Навіть якщо це буде надзвичайно крутий продукт, але він буде занадто дорогим, він такж залишиться лежати на полицях і на складах. В кого з виробників цей пазл з класного продукту, необхідного обсягу і відповідної ціни складеться, той і завоює ринок!


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/stalm/stal-m.ua/www/wp-content/themes/betheme/includes/content-single.php on line 285

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *